1 Ocak 2010 Cuma

Atatürk'ün Soyağacı












..

2 yorum:

bi kadın dedi ki...

Alperciğim,bloğunun takipçisiyim, özellikle belgeler ve tarihlerle ele aldığın yazılarının kaynak niteliğinde olduğunda söyleyebilirim,zaten bu konularda bilgi sahibi olmasını istediğim kişilere öneriyorum.
Mustafa Kemal Atatürk'ü, en doğru şekilde bu sayfalara taşıyacağına inancım ve güvenim sonsuz. Son yıllarda, belki biraz da ticari, siyasi kaygılar nedeniyle, bizlere hayalkırıklığı yaşatan, tartışmalara neden olan Atatürk konulu filmleri izliyoruz ve ardından yaratılan spekülasyonlara isyan ediyoruz.
Benim fikrim, tarih kendi bakış açımıza göre yorumlayabileceğimiz ama saptıramayacağız gerçekliktir.
Can Dündar, filmine getirililen eleştirilere, "Ben yüzlerce belge inceledim, içlerinden bana yakın gelenleri seçtim ve eleyerek bu filmi yaptım.", gibi bir savunma yaptığı zaman üzüldüm. O zaman filmin adının; "Can Dündar'ın Gözünden Mustafa" olması gerekmez miydi?
Atatürk'ün yaşamını tabu olmaktan çıkarıp, bu sözcüğü hiç kullanmak istemiyorum, ama insani yönlerini bize sunan kişilerin, bu sorumluluğu alırken unutturmaması gerekenleri göz ardı etmesine ve özellikle genç beyinlerin bu öncelikli olarak bu safsatalarla doldurulmasına şiddetle karşıyım.
Umarım, bloğunda açtığın Atatürk Bölümü'nde, diğer yazılarında olduğu gibi, güvenilir bir kaynak olmak özelliğini yitirmeden, senin hakettiğin başarıyı ve hepimizin hakettiği gerçekleri miras bırakırsın.
Senin denetiminde, herhangi bir yardımımız olabilirse ne mutlu bize.
Kolaylıklar diliyorum.
Teşekkürler,sevgiler.

bi kadın dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Son Yorumlar

Son Konular

"Engellerden hiç biri, bilimden yararlanmayi engelleyemez. " K. ATATÜRK